onsdag den 20. april 2016

Viola vol. 1


Hjernen er overloaded med nye ideer.
Ideer til nye opskrifter, som bare gerne vil strikkes, men overskuddet er ikke til at lave strikkeprøver og regne dem ud lige for tiden. Så stregtegninger er løsningen og små noter med henvisning til garn.

I stedet har jeg kastet mig over en ny Annette Danielsen model (den 3. i træk)

Billede lånt herfra

Viola hedder trøjen, og den strikkes i en farve, som jeg er tosset med, men trods det ligger udenfor komfort-zonen.



Det går langsomt, meget langsomt. Hænderne driller, de sover og snurrer, helt op i armhulerne, så det betyder også, at mit strik ikke er jævnt og så pænt som det plejer at være...

Måske skulle jeg i stedet få ryddet skrivebordet og få stillet min strikkemaskine an igen? Og give hænderne en decideret strikkepause... det sidste har jeg bare slet ikke lyst til....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar