torsdag den 4. juni 2015

Paula poncho - igen

En af mine kolleger fik kastet sin kærlighed på min poncho, som jeg strikkede sidste vinter. Vi blev enige om, at sådan en måtte hun da strikke.
 
Det gik super godt, lige til hun kom til mønsterdelen, så jeg lånte hendes strikketøj i pinsen, og wupti, så var der mønsterdel på :-)

 

Med det fantastiske forår vi har haft indtil videre, så har der været god brug for lun strik temmelig mange dage.

Faktaboks
Opskrift: Paula poncho fra Lene Holme Samsøe
Garn: uld/silke fra Garnudsalg, og en tråd Alpaca1 fra Isager (skøn blød kombination)
Pind: rundpind 5,5 (tror jeg nok)
Bemærkninger: da jeg sad og bare strikkede mønsterdelen, fik jeg lyst til at strikke endnu en til mig selv, og har endda garn liggende, så det er jo bare at komme igang....

4 kommentarer:

  1. Åh den er så flot. Kan godt forstå at din kollega måtte i gang. Vil jeg også gerne - men tør ikke pga. mønsterdelen. Hvilken farve bliver din næste poncho? Åh. Den er så smuk. Suk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt garn til en grøn :-) og den skal helt bestemt være klar til efteråret...
      Tænker vi måske kan strikke synkront, så kan jeg assistere med mønsterdelen, eller bikse dem begge ;-) (bare du ikke siger det til nogen)

      Slet
    2. Årh det lyder godt. Vil rigtig gerne til efteråret ;)

      Slet