onsdag den 19. februar 2014

Strikket hue

Jeg ved det godt, jeg burde jo ikke lave mere babytøj, men den her er lovet væk inden jeg er gået igang :-)


Der var lige en rest til overs fra da jeg strikkede Lille Livstykke-trøjen, og i og med jeg skal bruge af garn-lageret, så var det faktisk fristende lige at strikke en hue, som passer til.

Jeg er lidt vild med faconen på den lille hjelm, og efterhånden er det blevet til nogle stykker. Da prinsessen spurgte om hun måtte få en også, der måtte jeg dog sige nej - er ikke sikker på den er fiks i str. 4 år

Faktaboks
Opskrift: Susie Haumann i bogen All you knit is love
Garn: Drops Alpaca - fra lager
Pinde: nr 3
Bemærkninger: måske jeg bare skal strikke en mere til dukken, eller måske en enkelt til den der pose med "overskud" i ved nok ;-)

1 kommentar:

  1. Den ER altså også bare sød, dén model! (men nok ikke i str. 4 år).
    Lækker lækker ...

    SvarSlet