mandag den 3. februar 2014

Hæklede futter


Min søster fryser fødderne, og det går jo slet ikke...

Vi har fundet det mest fantastiske mønster på et par strikkede futter, og vi venter tålmodigt på at det dukker op, og i mellemtiden har jeg så fundet opskriften på disse.

Jeg ved ikke helt med pasform og størrelse, men de var godt nok nemme og hurtige at lave, og så må de holde så længe de kan.

Faktaboks
Opskrift: Drops - fundet i knaldrøde på deres hjemmeside
Garn: Alfa fra Sandness - fra lager (jubii)
Hæklenål: nr 5
Knapper: 4 metalblomster fra knap-kassen (også fra lager)
Bemærkninger: Skulle de ske at passe vældigt, så laver jeg med glæde flere. Opskriften er supernem, de er velegnede til nybegyndere også :-)

6 kommentarer:

  1. Hey, det ligner da de croo-overs jeg hæklede i baby-størrelse for laaaaaang tid siden. Måske mest til firkantede tæer?!?

    SvarSlet
  2. Det gør de da også - det har jeg slet ikke tænkt på. Men umiddelbart vil jeg sige, at de er kønnere i baby-udgaven ;-)
    Heldigvis er pasformen god - kun gode ord er der kommet tilbage

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine, Ketty.
    Det er altså hyggeligt at kunne tage på lynbesøg her hos dig :-)

    SvarSlet
  4. Håber at de luner, de ser gode ud

    SvarSlet