tirsdag den 22. oktober 2013

Svalens Graf


Nej, det er faktisk ikke en strikkebog, som har sneget sig indenfor dørene denne gang - der bliver ikke engang nævnt strikketøj i den. I hvert tilfælde ikke der hvor jeg er kommet til endnu.

Jeg er lidt en tøsedreng når det kommer til hele den krimi-bølge som ruller over Danmark for tiden, det er ikke lige mig. Til gengæld nyder jeg historiske romaner med luskede komplots over hele linien - jeg har bare en fornemmelse af at have læst de fleste af dem.

Lige før turen til Fanø Strikkefestival fik jeg anbefalet Dinosaurens Fjer af samme forfatter som denne her, fik at vide, at der var underholdning i, men ikke så uhyggelig at jeg ikke ville kunne klare det.

Sjældent har jeg læst en bog så hurtigt - og nogle vil vide, at jeg ikke får læst særlig hurtigt ellers - under en uge tog det mig, og jeg var vildt sulten efter den næste.

Jeg tror ikke den her kommer til at tage en uge at komme igennem... den er god... :-)

4 kommentarer:

  1. Tak for anbefalingen. Jeg er også mest til ikke-blodige krimier. Så kan være at jeg skal i gang med Gazan... altså når jeg har læst Inferno færdig, for Brown er et MUST for mig! : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Når gemalens bedstemor er færdig, så ved du hvor du kan hente dem :-)

      Slet
  2. dejligt med bøger at falde hen i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, jeg er faktisk allerede ved at gå lidt i panik over, hvad jeg så skal læse bagefter, men på den anden side, så går det voldsomt ud over strikketiden...

      Slet