fredag den 18. oktober 2013

Leg med snoninger


Jeg har været ved at lege med snoninger. Mønsteret ser kanon flot ud i virkeligheden og i dets fulde længde.

Men når det så er sagt, så er intet blevet som jeg havde i tankerne. I tankerne var en lækker lun poncho til at sidde med i bilen eller på kontoret på kolde dage. Selv om jeg havde lavet strikkeprøve og regnet og talt og ganget og det hele, så passer den en str small i størrelse - og det er jeg IKKE.

Lige nu er ideen, om den måske skal være en nederdel oppe at vende - en kollega skal have den med hjem for at prøve - og jeg er noget spændt på, hvordan det kommer til at sidde.

Jeg har ikke hæftet ender eller andet sjovt, lige som den heller ikke er skyllet op, så det kan i princippet lade sig gøre at pille hele skidtet op igen. Det er jo bare heller ikke sjovt.

Så lige nu er jeg fyldt af en underlig tom følelse, kan ikke lige tage mig sammen til at starte på nyt strikketøj... det er godt nok sjældent det sker.

Skulle du sidde og tænke på, hvilket garn der er brugt her, så kan jeg fortælle at det er en uld/silke i farven lakrids fra garnudsalg.dk og en alpaca 1 fra Isager, som er strikket sammen. Det er helt vildt lækkert blødt - ultimativt lækkert.

4 kommentarer:

  1. Wow den ser fin ud. Og hvor er det øv at størrelsen driller!
    Jeg er helt målløs over at du ikke har lyst til at slå nyt strikketøj op. Må vist lige kigge forbi og få dig i gear igen : ) ses i eftermiddag! Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så øv, at størrelsen driller... jeg er så træt af det.
      Har gang i noget strikketøj, men det kører på "rutinen".
      Jep - vi ses :-)

      Slet
  2. ih hvor ser alle de kabler svære ud... jeg roder altid rundt i det der tælleri.... og tak for en hygelig eftermiddag igår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige de her snyder, de ser meget sværere ud end de er.
      Og selv tak - det var super hyggeligt, Karen kunne godt tænke sig at lege mere med de store piger :-)

      Slet