torsdag den 6. juni 2013

Traktor-blues

Jeg ved det godt, det var galt sidste år ved den her tid også, men jeg er simpelthen nødt til at fortælle om den lækre dag, som Grundlovsdag var.

Fars dag glemte vi helt at fejre, gaverne er pænt indkøbt og står bare og venter på at blive overrakt, men alle fædrene var travlt optaget af dagens gøremål, så gaverne venter til i dag.

Vi pakkede endnu en gang kaffe og hjemmebagt kage sammen og kørte til Wedelslund Gods, hvor der var indbudt til Nationalhistorisk Køredag. Sidste år var vi 810 biler samlet, og i år blev rekorden fra sidste år slået med adskillige længder - hele 1350 biler fandt vej til godset.

Vejret var helt fantastisk, selskabet var i top - der var intet at udsætte på denne lækre dag (det skulle da lige være, at jeg glemte at tage billeder).

I stedet får i et link til you-tube, fra sidste år, hvor der blev optaget traktor-blues med vores gamle Allgaier.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ZPsvQEjURWA

Samme sekvens blev lavet i år, og musikerne er ikke blevet ringere, skal jeg lige hilse og sige :-)


4 kommentarer:

  1. Åh hvor det lyder som en pragtfuld dag! Kan godt huske traktor blues fra sidte år - hehe ;-) Dejligt for fædrene at have noget til gode!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er straks værre at skylde, gad vide om jeg nu får ballade for at vente en dag ;-)

      Bliver nok aldrig træt af den traktor-blues (eller konceptet, i hvert tilfælde)

      Slet
  2. Jeg nådigst kigge et år bagud og se på det fra sidste år også... Lyder som om i har haft det sjovt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var helt høj i går, stadig efter den skønne dag :-) håber det holder lidt endnu...

      Slet