onsdag den 14. november 2012

Liselottes hue

Eller i hvert tilfælde lavet efter ide af Liselotte. Nu er det blevet til søsters hue.


Jep, billedet er taget inde i vores kommende stue med gipsvæg og synlige skruehuller

Det er ved at være et stykke tid siden jeg hæklede denne hue, oprindeligt var den tænkt som en gave, men jeg synes der var noget med pasformen, som ikke var helt i orden.

Tanken var, at den skulle pilles op igen, og så starte forfra - indtil min søster kom forbi og fik øje på den. Hendes hovede passede den perfekt til, og så forsvandt den ud af døren sammen med søsteren min.

Nu må jeg så se om jeg kan komme i tanke om noget andet til den gave...

Faktaboks
Design: frit efter Liselottes anvisninger
Garn: rester af Isager fra min Stor Nostalgi
Hæklenål: nr. 5 (skal nok prøve med tykkere nål næste gang)
Bemærkning: tja...

2 kommentarer:

  1. Den er da super fin - kan godt forstå at søsteren stak af med den.
    Kh. Liv
    ps. kan altså ikke se nogle skruehuller eller noget ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske vi skal snakke lidt om et besøg hos en optiker ;-) eller også er jeg bare helt fokuseret på dem... men de er der, ovre langs vinduet :-)

      Og ja, hun så rigtig fin ud med huen på... spekulerer stadig over, hvad jeg så skal finde på med gave i stedet for...

      Slet