fredag den 29. juni 2012

Så gjorde jeg det alligevel...

... startede op på noget nyt, selv om aftalen er, at alle de ufærdige ting skal gøres til færdige ting først.


Farverne er noget kønnere i virkeligheden, men det ser godt nok stadig noget 70'er agtigt og en smule småtrist ud.

Tanken er grydelapper, og jeg tænker lidt om en orange påsat blomst måske kan gøre noget ved det - enten fuldende det 70'er agtige look fuldstændig, eller også gøre det til en acceptabel ting at se på.

Eller, som jeg nok hælder mest til, så skal det pilles op - og der skal tænkes andre baner.

4 kommentarer:

  1. Hej kettty, ja på foto ser det lidt dystert ud.. hvad med en stribe hvid?

    SvarSlet
  2. Fotoet gjorde det bestemt ikke noget godt, men der er nu pillet op, og jeg gør et forsøg med karklude, en i hver farve.

    Det er noget ovenud lækkert organic bomuld fra Lana Grossa, jeg har fået fat i, så jeg håber lidt på det har sugeevne når det er blevet vasket et par gange.

    God weekend til dig :-)

    SvarSlet
  3. Hurra, noget nyt! :-)
    Det hjælper på min egen samvittighed over HELE tiden at starte på noget nyt, istedet for at gøre det andet færdigt. Tak :o) Er spændt på at se hvad det ender med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det så nu jeg skal fortælle, at ALT er lavet færdigt? Der er helt rent bord, og jeg har så svært ved at finde ud af, hvad jeg nu skal starte på?

      Slet