torsdag den 31. maj 2012

Billen fortsat

Det er ikke meget strik jeg har fået nået de sidste par måneder, men til trods for det, så går det alligevel stille og roligt fremad med Bille-trøjen til tumlingen.

Jeg er nu i gang med sidste stykke, og er faktisk temmelig nervøs for, om jeg har garn nok. Håber at finde ud af det indenfor den næste uges tid (det er nemlig ikke så forfærdeligt spændende strik, så det skal overståes nu).


Har lovet mig selv, at jeg ikke starter op på et nyt strikketøj inden den her er færdig - og jeg tæller allerede ælle-bælle på de andre projekter :-)

4 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg har muligvis en rest duo i samme farve, hvis du kommer til at mangle.

    Hæng i det er så godt når langtidsprojekter afsluttes. Jeg er selv ved at afslutte 2 projekter. Mangler et nøgle garn for at komme videre med det ene, men det går fremad....

    Kristine

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det lyder rigtig godt med en rest i samme farve.

      Har jeg monstro noget af det du står og mangler, eller kan du stadig få fat i det?

      Slet
  2. Årh, jeg glæder mig så meget til at se resultatet!
    /Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. tro mig, det gør jeg også (for så er det jo færdigt ;-) )

      Slet