fredag den 13. april 2012

Du milde

Ih, du milde, hvor kan det være svært at finde lækkert tøj, som man bare bor i uden at tænke nærmere over det.



Og hvor heldig kan man være? Jeg var på udkig efter tøj til min ældste nevøs konfirmation, da jeg opdager tøjmærket Du Milde... og en af de sorte fra sommerens kollektion måtte absolut med hjem.



At ekspedienten lover, at jeg ikke kan vaske den ihjel, det må så komme an på en prøve, for brugt er jeg helt sikker på den bliver.



Lige nu kan jeg ikke vente til 6. maj, hvor kjolen må tages i brug første gang :-)




Lur mig, om der ikke skal strikkes eller hækles en lækker lille ting til at tage udenover når vi kommer efter sommeren (men skal lige være færdig med det hemmelige projekt først - og det er jeg lige om lidt)

2 kommentarer:

  1. Hold nu op den er fin. Er sikker på at du er stanglækker i den!
    - og gad vide hvad du mon finder på at strikke/hækle til at tage over senere på året...
    /Liv

    SvarSlet
  2. Stanglækker og stanglækker - alt er jo relativt, men har helt bestemt noget i tankerne ;-)

    SvarSlet